Toyota, beni gerçekten kıs kıs güldüren reklamın için teşekkürler :)

Sunrooflu araç tanıtımı yapmak sanki zaten aslında baya bir eğlencelik malzeme barındırıyor arkasında değil mi? Yine de bu kadar başarılı olmasını beklemiyordum. Tebrikler Toyota! (ve tabi ki yaratıcı ajansa daha da bi çok tebrikler :))

Gelelim hikayeye.. Toyota, sunrooflu yeni model çıkarır: Aygo. İsim zaten muhteşem :) Modelinin tanıtımı için de Madrid, Milano ve Brüksel’den 3 ünlü hava durumu sunucusuyla anlaşır. Onlarla bir iddiaya girer ve 1 ay boyunca onların hava tahminleriyle senkronize edilmiş Toyota Aygo’yu kullanmalarını ister. “Challenge accepted” diyen havacılarımıza birer adet yazlık ve kışlık kıyafet verilir, sonra da kendi hava tahminlerine göre giyinmeleri istenir. Sunucular, Aygo’ya bindiklerinde sunroof da kendi tahminlerine göre açılıp kapanır. Bu nedenle de, karlı havada şortla, güneşli havada da montla aracı kullanmak zorunda kalan sunucuların bu halleri intikam duygusu ile birleşince kıs kıs güldürüyor :) Ne de olsa hemen hemen hepimiz okula ya da işe giderken güneşli diye tahmin edilen havalarda az yağmurlara dolulara tutulmadık :)

Rather be, really…

zaten çok güzel bi şarkısın da, bi de nasıl bi tatlılıkla söylendiysen artık böyle, dinlemelere de izlemelere de doyamamak..

ne güzel 2014’müş o öyle

ben mesela bu ikiliyle arkadaş olmak istiyorum, nasıl yapıcaz onu?

Bittiyse demek ki.. :)

Bundan 1,5 sene önce ölümüne okuma aşkıyla başladı her şey. şaka şaka. “sen inşaat mühendisisin, pazarlama ne alaka?” diyenlere kapak için başladı herşey :) ve nihayet “baya” mutlu sonla bitti yüksek lisans. Karşınızda taze master’lı, Bahçeşehir Üniversitesi – Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans’ını 4.0 ortalama ile bitiren ve bölüm 1.si olan “küçük tatlı inek” dedu duruyor artık :)

Ve tabi ki, tüm bu süreçte, yayında ve yapımda rahatsızlık verdiğim, “hoffff hem okul hem iş valla çok yoruldum bıbdıbdıbdı” diye kafasını şişirdiğim herkese anlayışları için ve yanımdan hiç ayrılmadıkları için sonsuz teşekkür ederim :)

dedu.

 

the end :)

the end :)

Fjords kalp ben.

Beni bilenler bilir, oldum olası bi kuzey aşkıdır gidiyo.. Lisede buzullara fena halde takan aklım, şimdilerde iskandinavya ile fazla haşır neşir. Napalım, seviyosak gidip konuşalım dedik, bu sene Danimarka – isveç yaptık. Çok da şahane oldu, o ayrı :) Sırada da kuzey ışıklarını görmeye Norveç’e gitmek var. Kuzey ışıkları bahane, fjordlar şahhane

norway fjords

norway fjords

norway fjords

norway fjords

norway 3

what a fjord!

norveç

gezme aşkına

Seneler önce kendi kendime yaptığım video.. ne zaman bir programı, bir siteyi ya da uygulamayı bir şekilde demo haliyle test edecek olsam hep aynı şeyi yaptığım farkettim.. Foto mu yüklemek lazım, avrupa tatillerinden mutlu bi an, video mu koymak lazım, in brugge, şarkı mı eklemek lazım, granada.. Demek ki “gezme aşkı” böyle bişey..

Seneye yapmak istediğim “yolculuk”

Hangi filmdi hatırlamıyorum.. Böyle bir sahneyle başlıyordu, geçen kıştı, pazardı.. Film izlemeyi bırakıp onları yaşamak isteyeme başladığınızda, sizin de başlangıç noktanız bu sahne olur belki?

Glenfinnan Viaduct, Scotland

Glenfinnan Viaduct, Scotland

 

Çok sevdim seni “Praha”

Ani bi kararla apar topar kış ortasında gittiğim Viyana, Prag, Dresden, Budapeşte, Bratislava yolculuğunda sanırım en çok seni sevdim Prag. Dedu olarak en sevdiğim şeyler, eski Avrupa meydanları, kuğular, nehir kenarı, caz çalınan sokaklar ve noel süslü caddeler olduğu için, şehrin beni kalbimden vurması zaten bekleniyormuş da benim haberim yokmuş :)

Prag - senenin en mutlu anı, old town

Best moment in Praha – Old Town

Prag - kuğular - nehir kenarı - caz müzik - kış - sessizlik

Prag – kuğular – nehir kenarı – caz müzik – kış – sessizlik

Prag - old style car - for a movie scene

Prag – old style car – for a movie scene

Prag - hmm enteresaaan

Prag – hmm enteresaaan

Drone’lardan muhteşem görüntüler

Genel adıyla “drone”, bizim tabirle İHA yani insansız hava araçlarının çektiği görüntüler.

Barcelona’daki düzen kuşbakışı gerçekten muhteşem, ama sokak sokak gezerken kaybolmanıza neden oluyor malesef.

The star-shaped village of Bourtange, in eastern Netherlands.

The star-shaped village of Bourtange, in eastern Netherlands.

Schoolyard of shadows - California

Schoolyard of shadows – California

Sagrada Familia - Barcelona

Sagrada Familia – Barcelona

Clouds surround the the Temple Expiatori del Sagrat Cor Church in Barcelona

Clouds surround the the Temple Expiatori del Sagrat Cor Church in Barcelona

Balancing on th clouds - Theo Sanson walks on a 280 feet long highline at 980 feet of altitude in Les Gorges Du Verdon in France.

Balancing on th clouds – Theo Sanson walks on a 280 feet long highline at 980 feet of altitude in Les Gorges Du Verdon in France.

Bize “cool”un ne demek olduğunu hatırlatan, geçmişten 5 klas insan

favorimi en sona sakladım :)

#1 Audrey Hepburn, bir galada, Eylül 14, 1953.

Audrey Hepburn at a premiere on September 14, 1953.

Audrey Hepburn at a premiere on September 14, 1953.

 

#2 Takım elbisesiyle buz pateni yapan cool adam (1937)

A man ice skating in a suit (1937)

A man ice skating in a suit (1937)

#3 1950’lerde flörtleşen gençler

This is how teenagers dated in the 1950s

This is how teenagers dated in the 1950s

#4 Ergenler ve ilk arabaları (1950s)

Teenagers and their first car (1950s)

Teenagers and their first car (1950s)

#5 Dünyanın en güçlü adamı, aynı zamanda da babasının önünde yürüyen Caroline Kennedy babasına oyuncak bebeğini taşıtırken

Caroline Kennedy walks ahead while her father, the most powerful man in the world, carries her doll. (1960)

Caroline Kennedy walks ahead while her father, the most powerful man in the world, carries her doll. (1960)